Patrick Nieuwendijk en Neha Gupta jeugdkampioenen Midden

De Afdeling Midden heeft een nieuwe jeugdkampioen. A-junior Patrick Nieuwendijk bleef op de eerste dag van de AK in het Hilversumse Tafeltenniscentrum ongeslagen in het enkelspel en won dan ook verdiend de hoofdprijs.

Titelverdediger Elwin Huiden redde het niet. De SVE-speler had duidelijk z’n dag niet en werd in de halve finale van de Jeugdklasse 1uitgeschakeld door clubgenoot Tim Gras. In de finale van de Junioren-klasse verloor hij kansloos van Patrick Nieuwendijk.

Patrick had intussen in de Jeugdklasse 1 de halve finale bereikt dankzij een zege op Lars de Visser. In de halve finale leek hij het onderspit te delven tegen Floris zur Mühlen. Maar de TTVN-speler wist vanuit een kansloze 2-1 en 8-2 achterstand in de vierde game op bewonderswaardige wijze de overwinning uit het vuur te slepen. De finalepartij tegen Tim Gras was enerverend en hoogstaand. Het publiek genoot van spectaculaire rally’s. Patrick bleek uiteindelijk het meest constant en won met 3-1 de afdelingstitel.

Over de hele dag speelde hij maar liefst 14 partijen. Bij de meisjes was het deelnemersveld aanzienlijk zwakker dan de afgelopen jaren. Neha Gupta was hier de sterkste en mocht de grote wisselbeker mee naar huis nemen. Op de eerste dag van de AK kwamen zo’n 70 spelers van 18 verschillende verenigingen in actie. Precies volgens het geplande tijdschema konden om 18.45 uur de prijzen worden uitgereikt.

De prijswinnaars:

Jeugdklasse 1:

1e Patrick Nieuwendijk (TTVN), 2e Tim Gras (SVE)

Jeugdklasse 2:

1e Max Bladt (Gispen), 2e Luuk Houtgast (Shot)

Jeugdklasse 3

1e Thijmen van Woudenberg (Hilversum), 2e Tim Hoveling  (Hilversum)

Dubbelklasse 1:

1e: Tim Gras / Floris zur Mühlen (SVE/ZTTV), 2e Patrick Nieuwendijk/Milo van Wierst (TTVN)

Dubbelklasse 2:

1e Martijn van Dijk/Victor van de Most (Veenland), 2e Justin Seure/Jesper Jansen (Almere United)

Dubbelklasse 3:

1e Tim Hoveling/Thijmen van Woudenberg (Hilversum), 2e Bente beek/Oliver Rowe (Hilversum)

Welpen 1:

1e Koen Houtgast (Shot), 2e Teun Salentijn (Bijmaat)

Pupillen 1:

1e Luuk Houtgast (Shot), 2e Jurre de Bree (TTVN)

Kadetten 1:

1e Mick de Vette (Rega), 2e Tim Gras (SVE)

Kadetten 2:

1e Max Bladt (Gispen), 2e Noah Colmsee (Bijmaat)

Junioren 1:

1e Patrick Nieuwendijk (TTVN), 2e Elwin Huiden (SVE)

Junioren 2:

1e Jesper Jansen (Almere United), 2e Victor van de Most (Veenland)

Meisjes 1:

1e Neha Gupta (Hilversum), 2e Anne Hoogeveen (Hilversum)

Meisjes 2:

1e Niral Gupta, 2e Anouk van den Boom (Hoogland)

Meisjes Pupillen:

1e Niral Gupta (Hilversum)

Meisjes Kadetten:

1e Anne Hoogeveen

Meisjes Junioren:

1e Neha Gupta

AK2017, Patrick Nieuwendijk en Neha Gupta

De nieuwe kampioenen van Midden: Patrick Nieuwendijk en Neha Gupta.

AK Hogere jeugd, prijswinnaars1

De prijswinnaars bij de AK hogere jeugd van 14 januari 2017.