Paas Super Saturday: voor herenteams en jeugd 1 staat veel op het spel!

Komende zaterdag, 30 maart, is alweer de een na de laatste Super Saturday van dit seizoen (de laatste is op 20 april). Alle teams komen in actie, zodat je weer volop kunt genieten van aantrekkelijk tafeltennis. Terwijl voor dames 1 in de eredivisie de play-downs al vast staan, moeten de landelijke herenteams deze zaterdag vol aan de bak. Heren 1 zit in een razend spannende eerste divisie poule waarin het nog alle kanten op kan gaan. Terwijl heren 3 strijdt voor de laatste kans om het vege lijf te redden in de derde divisie.
Vermeldenswaard is ook dat heren 4 afstevent op het kampioenschap in de 3e divisie. Een knappe prestatie van de ‘oude rotten’ Donald, Robert, Rene, Jan, Raymond, Lars en Tjarko. Dit landelijke team speelt haar thuiswedstrijden overigens niet op zaterdagen maar op vrijdagen.
Speciale aandacht is er dit keer ook voor ons eerste jeugdteam, dat zich heeft weten te plaatsen voor de halve finales van de strijd om de landstitel. En zaterdag om 11 uur in de laatste ronde van de reguliere competitie een overwinning op Tempo Team goed kan gebruiken.

Je bent van harte uitgenodigd om de wedstrijden bij te wonen en onze teams aan te moedigen in ons gezellige Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg. Natuurlijk staat zoals altijd het barpersoneel weer voor je klaar met een drankje, borrelhap, of maaltijdschotel.

Zelf spelen kan ook tijdens Super Saturday! Wil je liever zelf een balletje slaan tijdens Super Saturday? Dat kan! De Oskamzaal is tijdens Super Saturday open voor clubleden (jeugd en senioren) die zelf willen spelen. De tijden waarop je kunt vrijspelen in de Oskamzaal: Zaterdag 30 maart tussen 13.00 en 19.00 uur.

Ook diverse jeugdteams komen thuis in actie. Vind je het leuk om de aankomende talenten van onze vereniging aan het werk te zien, dan kun je al vanaf 11 uur in onze zaal terecht. We hopen je de komende zaterdag in ons Tafeltenniscentrum te kunnen verwelkomen.

En wensen je alvast fijne paasdagen.

Attentie: Het Jeugdbestuur zoekt seniorleden, die een of meerdere keren thuis een jeugdteam willen begeleiden op zaterdag. We zoeken leden met wedstrijdervaring, je hoeft niet perse in een hoger team te spelen.
Het kost je een paar uurtjes op zaterdag, Je kunt zelf bepalen hoe vaak je een jeugdteam wilt begeleiden.
Heb je interesse? Neem contact op met Eugène Staffhorst: e.staffhorst@planet.nl