Oproep: sponsor team-Visser bij SpierAthlon!

Sinds mei staat het leven van de Hilversumse familie Visser op z’n kop, toen ze hoorden dat zoon Jochem, enthousiast jeugdlid van onze vereniging, de erfelijke spierziekte HSP heeft.

Een periode van revalidatie, aanpassen en onzekerheid volgde, tot op de dag van vandaag. En waarschijnlijk nog vele dagen, maanden en jaren vanaf nu. Vader Sander, moeder Karin, dochter Daniek en Jochem (13) willen, juist in deze periode, na de negatieve spiraal waarin ze zaten, hun energie steken in iets positiefs. Daarom hebben ze gevieren besloten zich als team-Visser in te schrijven voor de SpierAthlon. Om daarmee geld in te zamelen voor het Spieren voor Spieren Kindercentrum.

De SpierAthlon is een 1/8 triathlon die volwassenen en een kind samen afleggen. De deelnemers gaan in teamverband zwemmen, fietsen en hardlopen. Op 10 juni 2017 vindt de SpierAthlon voor de derde keer plaats. Kinderen met een spierziekte kunnen zelf meedoen, omdat er speciale hulpmiddelen zijn om hen het parcours te laten afleggen.

Sander, Karin, Daniek en Jochem hopen dat leden van TTV Hilversum en andere geïnteresseerden bereid zijn team-Visser te sponsoren met een bijdrage. Een oproep die onze vereniging van harte ondersteunt. De opbrengst gaat naar het Spieren voor Spieren Kindercentrum in Utrecht. Via deze link kan je geld doneren aan team Visser: https://www.spierathlon.nl/actie/karin-visser-westerink. De familie Visser zou het fijn vinden als mensen die interesse hebben, deze link of flyer via sociale media of andere kanalen verder willen verspreiden.

Inmiddels is Jochem, op aangepaste wijze, weer aan het tafeltennissen. Hij traint sinds kort in een rolstoel.

spierathlon