Nieuwe serie interviews: Clubleden vertellen over hun coronatijd

Het clubleven ligt al een poos stil en naarmate de tijd vordert, gaan we de sociale contacten meer en meer missen. We hunkeren naar gezelligheid, een balletje slaan, het luie zweet eruit meppen, er vol voor gaan. Na afloop samen bijkletsen aan de bar. Helaas, het Tafeltenniscentrum blijft voorlopig nog wel even dicht. Als bestuur zijn we intussen wel reuze benieuwd naar hoe het met jou gaat.

We willen graag met je in contact treden en horen hoe het jou vergaat tijdens de coronacrisis. We starten daarom op deze vernieuwde website met een serie interviews met clubleden. Bekende, maar wellicht ook minder bekende gezichten op de vereniging, jong en oud. Aan de hand van een vragenlijst vertellen ze hoe ze de coronatijd doorstaan, waar ze hun energie vandaan halen en waar ze het meest naar verlangen.

We doen dus ook een oproep aan jou om iets van je te laten horen. Misschien sta ook jij ervoor open om geinterviewd te worden aan de hand van een vragenlijst. Of misschien ken je een clublid die volgens jou aandacht verdient. En iets te vertellen heeft voor deze serie over clubleden in coronatijd. Stuur dan een mail met meer informatie naar redactie@ttvhilversum.nl

Morgen publiceren we de eerste aflevering van deze serie.