Nieuwe senioren welkom voor trainingslessen op woensdagavond

Ben je 18 jaar of ouder? En lijkt het je leuk om kennis te maken met onze gezellige tafeltennisvereniging? Kom dan langs op woensdagavond. Wekelijks zijn er trainingslessen speciaal bedoeld voor beginnende spelers. Onder leiding van een gediplomeerde trainer ontdek je de geheimen van de tafeltennissport. Op het eerste oog zo eenvoudig, een balletje terugslaan naar de ander, maar in de praktijk gaat er een nieuwe wereld voor je open. Leer de ‘kneepjes van het vak’ en schrijf je in voor 4 gratis kennismakingslessen op woensdagavond van 20.15 tot 21.45 uur. Aanmelden kan per email bij Pieter Salentijn: pieter.salentijn@icloud.com. Je kunt terecht vanaf woensdag 30 augustus.

Wil je liever vrijspelen? Kom dan langs op dinsdagavond vanaf 19.30 uur in ons Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg. We hebben maar liefst 20 tafels in twee zalen. Batjes zijn beschikbaar op uitleenbasis. En besluit je daarna lid te worden? Vraag dan in onze Batshop advies over een goed startersbatje (aanschafprijs rond de €50), waarmee je de basisslagen kunt aanleren. Wist je dat ons Tafeltenniscentrum bijna alle dagen van de week open is en onze vereniging met bijna 300 leden de grootste van het land is?