Nieuwe Evenementenkalender staat online met tal van activiteiten voor jong en oud

Het nieuwe tafeltennisseizoen is nu echt begonnen. En hopelijk wordt het clubleven dit keer niet stilgelegd door coronamaatregelen en kunnen er weer volop toernooien en competitiewedstrijden plaatsvinden. Inmiddels staat de vernieuwde Evenementenkalender online met tal van activiteiten waar we ons op verheugen. Om te beginnen komende zaterdag de eerste aflevering van het nationale Jeugdteamtoernooi dat TTV Hilversum organiseert. Hoofdmoot van het wedstrijdseizoen is natuurlijk de competitie, waar onze vereniging met maar liefst 23 seniorenteams en 11 jeugdteams aan deelneemt. Op 18 september vindt de eerste Super Saturday van dit seizoen plaats, waar velen naar uitkijken. Ook de breedtesport krijgt de nodige aandacht. Voor het eerst vindt het Kinder Tafeltennisfeest voor basisscholen in het najaar plaats. Naast de gebruikelijke ledenwerfactiviteiten zal TTV Hilversum zich komend seizoen extra aandacht geven aan de werving en behoud van meisjesleden. Uiteraard vind je ook het traditionele nationale Veteranenentoernooi dat onze vereniging organiseert, terug op de kalender. Kortom, bij TTV Hilversum bruist het komend seizoen van de activiteiten en is ons fantastisch mooie Tafeltenniscentrum weer bijna dagelijks geopend voor jong en oud.