Nieuwe clubscheidsrechters gezocht (vanaf 16 jaar)

In het kader van de Week van de Scheidsrechter werden deze week de TTV Hilversum-arbiters Judit Csontos en Edwin Jonkman in het zonnetje gezet. Zij kregen een bos bloemen overhandigd uit handen van bestuurslid Pieter Salentijn. De club is momenteel op zoek naar nieuwe clubscheidsrechters voor het leiden van of assisteren bij landelijke competitiewedstrijden, en dan met name in de eerste divisie, een taak die Edwin Jonkman met veel plezier verricht.

Edwin Jonkman neemt de bloemen in ontvangst van bestuurslid Pieter Salentijn

Als jij ook interesse hebt om wedstrijden te leiden en direct betrokken te zijn bij de thuiswedstrijden van onze topteams, doorgaans op de zaterdag, dan is dit je kans. De NTTB organiseert een opleiding in het weekend van 19 en 20 november. Zaterdag 19 november vindt de theorie-opleiding plaats in Nieuwegein en zondag 20 november de praktijkopleiding tijdens de Nationale Senioren Meerkampen. De club betaalt de cursuskosten omdat we het belangrijk vinden dat we een grotere groep clubscheidsrechters hebben. Daarnaast geven wij een dagvergoeding van € 20 per keer. De minimumleeftijd voor het volgen van deze opleiding is 16 jaar.

Heb je interesse? Neem dan uiterlijk 15 oktober contact op met Judit Csontos, onze coördinator scheidsrechterszaken, via: 06-2254 8359 of stuur haar een e-mail op jcsontos@yahoo.com.