Nieuwe clubkleding voor TTV Hilversum

Vanaf aankomend seizoen prijken alle competitie spelende teams in nieuwe clubkleding. Het bestuur heeft, in samenwerking met Sport Europe, een mooie deal gesloten om de competitieteams in hetzelfde shirt te steken. Daarmee wordt aan alle competitie spelende leden ( jeugd + senioren)  ‘kosteloos’ een nieuw clubshirt aangeboden.

Daarvoor is een constructie bedacht die later verder wordt toegelicht. De afgelopen seizoenen waren er veel verschillende (club)shirts te bewonderen tijdens de competitiedagen. Het bestuur wil investeren in de uitstraling van de vereniging door meer uniformiteit te creëren tijdens het spelen van competitie of toernooien. Richting het 10-jarig jubileum van de vereniging vinden we dit een belangrijke stap. We stimuleren onze leden om competitie te spelen in het nieuwe clubshirt en hopen dat iedereen zijn steentje wil bijdragen.

Drie jaar

Het nieuwe clubshirt van Andro (model Arakis) voor de komende drie jaar is het shirt waar dames 1, heren 1 en jeugd 1 het afgelopen seizoen in hebben gespeeld. Belangrijk om te weten is dat het Arakis-shirt zowel in dames- als in herenmodel verkrijgbaar is.

Shirt Arakis

Kosten

Het bestuur biedt het shirt “kosteloos” aan, aan alle leden die competitie spelen. Ruim 2/3 van het bedrag wordt door de vereniging betaald. Het resterende deel komt uit een verhoging van de competitiebijdrage met 5  euro per jaar waardoor de financiële investering van de leden beperkt blijft. Daarnaast biedt het bestuur de mogelijkheid om voor slechts 25 euro (incl. Hilversum-opdruk) een tweede of derde shirt aan te schaffen. De normale verkoopprijs van het Arakis-shirt is 42 euro (excl. opdruk).

Goedkeuring

Het bestuur is zich overigens bewust van het feit dat een verhoging van de competitiebijdrage door de algemene ledenvergadering (ALV) moet worden goedgekeurd. Om deze positieve ontwikkeling voor spelers en club niet uit te stellen, wordt het formele besluit in de ALV van april 2016 ter goedkeuring voorgelegd aan de leden met terugwerkende kracht. Als er leden zijn die vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag.

Shirt bestellen

Via onderstaande link kun je je shirtmaat opgeven zodat we een indicatie krijgen van het aantal shirts dat besteld moet worden. Uiteraard is het altijd nog mogelijk om bij het daadwerkelijk passen van de shirts een maat groter of kleiner  te nemen. Ook voor niet competitie-spelende leden is er de mogelijkheid om een shirt te bestellen (voor 25 euro). Een korte uitleg voor het opgeven van het shirt vind je direct nadat je op de volgende link hebt geklikt:

Wij hopen dat je net zo enthousiast bent als wij en zo snel mogelijk je kledingmaat wil opgeven. De bestelling kan dan de deur uit zodat we de shirts op tijd op de club hebben om het nieuwe tafeltennisseizoen feestelijk te starten!