Nieuw clubshirt ligt klaar voor alle competitie-spelende leden

We zijn verheugd dat we deze week de nieuwe Andro-clubshirts in ontvangst hebben mogen nemen (251 in totaal). In ruime meerderheid werd dit shirt door de leden van TTV Hilversum gekozen als het nieuwe shirt voor de komende jaren.
Zoals bekend is het huidige clubshirt niet meer leverbaar. Het bestuur vindt het voor de uitstraling van onze vereniging van belang dat alle leden tijdens wedstrijden het nieuwe clubtenue dragen (gecombineerd met een zwart broekje). Het TTV Hilversum-logo is zowel op de voorzijde als op de achterzijde van het shirt zeer herkenbaar in beeld (de uitgelichte foto is genomen vóór de bedrukking).

Wanneer kun je je nieuwe shirt passen en ophalen?
Maandag 6 februari van 19.30-21.30 uur
Dinsdag 7 februari van 19.30-21.30 uur
Maandag 13 februari van 19.30-21.30 uur
Dinsdag 14 februari van 19.30-21.30 uur
N.B.: Competitie-spelende jeugdleden en spelers van landelijke seniorenteams ontvangen hun nieuwe clubshirt(s) zaterdag 4 februari tussen 14.00-16.00 uur.

• We raden aan om het shirt eerst te passen voordat je het meeneemt. Is het shirt eenmaal in gebruik, dan kun je het niet meer ruilen.
  • Voor het eerste shirt hoef je niet (extra) te betalen. Jaarlijks wordt een kleine bijdrage verrekend met je contributie.
  • Speel je regelmatig toernooien of in twee competities, dan raden we je aan om een tweede shirt aan te schaffen. In dat geval dien je €25 contant geld mee te nemen.
  • Zodra je het nieuwe shirt in bezit hebt, word je geacht dit ook aan te trekken bij wedstrijden.