Neem je coronapas mee bij bezoek aan het Tafeltenniscentrum!

Aan alle bezoekers van het Tafeltenniscentrum,

Zoals je ongetwijfeld vernomen hebt, heeft de overheid met ingang van zaterdag 6 november de coronamaatregelen aangescherpt vanwege de forse stijging van het aantal besmettingen. Ook onze vereniging heeft te maken met deze maatregelen. Het betekent dat iedereen van 18 jaar en ouder die een binnensport-accommodatie betreedt, een coronatoegangsbewijs (CTB) moet laten zien. Dus ook bij onze vereniging. Trainers, coaches en vrijwilligers in functie zijn hiervan uitgezonderd. Kinderen van 13 jaar en ouder dienen een CTB te laten zien indien zij alleen bezoeker (toeschouwer) zijn. Dit geldt ook voor ouders.

Ben je niet gevaccineerd, zorg dan dat je een recent testbewijs kunt laten zien dat niet ouder is dan 24 uur. Wil je morgen Super Saturday bezoeken of de Mini- en Midimeerkampen komende zondag, vergeet dan niet je CBT mee te nemen. We vragen begrip voor de situatie. Hoe vervelend ook, gelukkig kunnen we nog sporten. We zullen de nieuwe richtlijnen zo praktisch mogelijk toepassen.

De basisregels blijven van kracht én verdienen extra aandacht:  Er geldt een dringend advies om 1,5 meter te houden en geen handen te schudden, Was je handen regelmatig.

We hopen op je medewerking.