Mick de Vette ongeslagen clubkampioen

Hij bracht de kampioenswisselbeker mee naar de club en mocht ‘m na afloop ook weer mee naar huis nemen. Mick de Vette werd voor de tweede achtereenvolgende keer clubkampioen jeugd van Hilversum.Zowel in de Verzamelklasse als in de hoogste ratingklasse wist Mick zijn teamgenoot Lars de Visser te verslaan. En samen met Jeroen Lugtenburg won hij ook het dubbelspel. De 14-jarige Hoevelaker bleef dus de hele dag ongeslagen.

Voor de clubkampioenschappen jeugd, die traditiegetrouw op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar worden gehouden, hadden zich dit jaar maar liefst 51 spelers ingeschreven. Een clubrecord.  Er werd de hele dag gespeeld in twee zalen op 22 tafels. ’s Middags kwamen veel ouders en andere familieleden de verrichtingen van hun kind aanschouwen. Het was gezellig druk en het publiek kon genieten van mooie en spannende partijen.  Doel was om de deelnemers zoveel mogelijk wedstrijden te laten spelen. De meesten waren na 10 of meer partijen, verdeeld over de dag, behoorlijk gesloopt.

In de Verzamelklasse 3 deed een aantal spelers voor het eerst mee aan de Clubkampioenschappen. Zij kregen een medaille als aanmoedigingsprijs. Na een lange dag tafeltennis werden iets na 18 uur de prijzen uitgereikt en ging iedereen moe, maar voldaan naar huis.

Prijswinnaars clubkampioenschappen 2017:

1e Niels Brinkman / Mate Molnar

2e Douwe van Woudenberg / Anthony van Schalkwijk

IMG_1947

De prijswinnaars van de clubkampioenschappen 2017.