Leander Korver: nieuw materiaal dankzij invullen van verenigingsenquête

Een nieuw rubber op z’n batje, ja daar werd het wel een keer tijd voor. Door corona was het er nog niet van gekomen. De €30 aan cadeaubonnen die Leander Korver in de wacht sleepte, kwamen dan ook goed te pas. Leander was een van de 32 Hilversum-leden die de verenigingsenquête hadden ingevuld. Het bestuur had aangekondigd een cadeaubon van de Batshop te verloten onder de inzenders van de enquete. Leander kwam als winnaar uit de bus. Het invullen van de enquête was volgens hem een koud kunstje. Met een voor hem onverwacht positief vervolg.

Het nieuwe materiaal op z’n batje heeft hem extra inspiratie gegeven om wedstrijden te winnen. Leander speelt in de competitie 4e klas in het team van Jan Jansen, Pieter van der Spek en Richard Roest. Het voornemen van het bestuur is om de verenigingsenquête onder de leden vanaf nu elk jaar te doen uitgaan.