Landelijk Veteranentoernooi al bijna volgeboekt

De inschrijving voor het jaarlijkse TTV Hilversum Veteranentoernooi (40+, dames 35+) op zondag 4 december loopt voorspoedig. Er zijn inmiddels al zo’n 80 inschrijvingen binnen vanuit het hele land en het maximum aantal inschrijvingen is bijna bereikt. Dus wil je nog meedoen aan dit toernooi, wees er dan snel bij.

De deelnemers worden naar sterkte ingedeeld in 7- en 8-kampen. Naast de sportieve prestatie draait het bij dit evenement ook om de gezelligheid. De kosten zijn 4 euro per deelnemer voor leden van de O.T.C. en 5,50 voor niet-leden. Het toernooi is tevens geschikt voor spelers uit de lagere klassen. Aanvang 10 uur, einde gepland rond 17 uur.

Wil je nog meedoen, stuur snel een e-mail naar Bert Daselaar, met je naam en bondsnummer: gc.daselaar@gmail.com