Laatste seniorentraining op donderdag 26 juni

Op donderdag 26 juni as. is de laatste selectietraining van het seizoen. Op die avond is er geen voetbalwedstrijd van Nederland, dus een mooie gelegenheid om bij deze laatste training aanwezig te zijn.

Voor deze laatste training worden er vier- of vijfkampen georganiseerd. De poules worden op sterkte ingedeeld zodat iedereen in ieder geval minimaal 3 leuke wedstrijden speelt. Ik wil graag om 19.45 uur beginnen. We spelen op twee tafels per poule zodat we naar verwachting rond 21.45 uur klaar zijn

Uitgenodigd is iedereen die het afgelopen jaar minimaal één keer heeft meegetraind en alle spelers van hoofdklasse en hoger.
Na afloop zal ik wat hapjes regelen om een gezellige afsluiting van het trainingsseizoen te hebben met elkaar. Wil je even de moeite nemen om te laten weten of je komt of niet komt zodat ik een beetje rekening kan houden met inkopen van de hapjes.

Ik kijk er naar uit jullie allemaal te zien.

Bert Olofsen bertolofsen@hotmail.com