Laatste landelijke thuiswedstrijden: kom kijken!

Zaterdag 9 november is de laatste Super Saturday van dit jaar bij TTV Hilversum. Voor de meeste teams staan er nog grote belangen op het spel. Na afloop is er de feestavond, waarbij iedereen van harte welkom is!

Dames 1 en heren 2 stevenen op het kampioenschap af in respectievelijk de 1e divisie en de 2e divisie. Dames 1 neemt het op tegen DTV’84 uit Dalfsen. Bij een overwinning kan de promotie naar de eredivisie Hilversum bijna niet meer ontgaan.  Hilversum 2 heren krijgt US op bezoek, met bekende namen als Angelo Antonietti, Pieter Danes en Arco Visser. De uitwedstrijd in Amsterdam bracht spectaculair tafeltennis. Aangetekend moet worden dat ook US in deze spannende poule de punten nog hard nodig heeft in de strijd om handhaving.

Het derde team van Hilversum is ook nog niet veilig en krijgt het sterke Westa op bezoek. Hilversum 4 moet de opgelopen schade van de nederlaag tegen concurrent HTC zien te herstellen en mag eigenlijk geen enkel punt laten liggen tegen hekkensluiter US 2, met ex-Hilversum-speler Bert Loosman in de gelederen.

De wedstrijden in het Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg 52 beginnen om 16 uur. Heren 1 komt pas 24 november weer in actie. Het team van coach René Hijne speelt dan de laatste wedstrijd uit tegen Smash’70 in Hattem (aanvang 14 uur).