Laatste kans om in te schrijven voor Daviscup en Familietoernooi!

De inschrijvingstermijn voor het TTV Hilversum Daviscup en Familietoernooi op zondag 6 april is met een week verlengd. Je kunt je nog tot zondag a.s. (23 maart) aanmelden voor dit supergezellige evenement. Hieronder vind je het inschrijfformulier en meer informatie.

——————————————————————————————————————-

INSCHRIJFFORMULIER  DAVISCUP  EN  FAMILIETOERNOOI

Ik meld het volgende team aan voor het Daviscup en Familietoernooi op

zondag 6 april 2014.

Naam van het team: …………………………………………….

(N.B.: Naam van je team svp hierboven opgeven en niet wachten tot later).

Speler 1: ………………………………E-mail:  ………………………………Rating: …………

Speler 2: ……………………………..  E-mail:  ………………………………Rating:

Graag voornaam en achternaam vermelden!

Kopieer dit inschrijfformulier en het uiterlijk zondag 23 maart mailen naar e.staffhorst@planet.nl

Alle deelnemers krijgen ongeveer een week van tevoren nog bericht over de indeling.

————————————————————————————————————————–

Na het succes van vorig jaar organiseert TTV Hilversum dit jaar opnieuw het onderlinge Daviscup en Familietoernooi. Zoek een maatje en schrijf je in als Daviscupteam.

Wie kunnen er meedoen?

1. Alle jeugd en seniorleden kunnen zich inschrijven. Twee senioren of twee jeugdleden kunnen samen een team vormen. Een seniorlid en een jeugdlid samen kan ook.
  2. Een jeugdlid of seniorlid kan zich ook inschrijven met een familielid of iemand anders die geen lid is van TTV Hilversum. Het mag ook een vriend, kennis of buurman zijn. Een lid en een niet-lid vormen dan samen een team.    Het toernooi wordt gehouden op zondag 6 april a.s. en start om 10 uur.

De prijsuitreiking is omstreeks 18 uur.

Hoe wordt er gespeeld?

Inschrijving gaat per koppel. De teams worden ingedeeld in poules. De wedstrijden

gaan tot de 21 en worden gespeeld met handicap volgens het Daviscup-systeem, d.w.z. vier enkels en één dubbel. Er wordt gespeeld in één of meerdere klassen.

Geen inschrijfgeld, wel prijzen

Deelname is gratis. De toernooicommissie stelt prijzen beschikbaar voor de beste teams.

Verzin een originele outfit voor je team

De toernooicommissie looft een prijs uit voor het team dat in de meest originele outfit achter de tafel verschijnt. Voel je vrij om een passende naam voor je team te bedenken.

Aanmelden

Inschrijving kan tot uiterlijk 23 maart en gaat per team. Dat kan door het onderstaande strookje in te vullen en te e-mailen naar e.staffhorst@planet.nl Je kunt je ook opgeven op de club door het team in te vullen op de verzamelinschrijflijst die op het prikbord hangt.

Vergeet niet de naam van je team op het inschrijfformulier te vermelden!

NB: Wil je graag meedoen maar heb je nog geen teamgenoot, dan kun je je ook individueel aanmelden! De organisatie zoekt dan een teamgenoot voor je.