Kom overdag vrijspelen in de herfstvakantie

Heb je overdag zin en tijd om een balletje te slaan? Tijdens de herfstvakantie kun je komen tafeltennissen op momenten dat de club open is en de overdaggroepen actief zijn. Je moet wel van tevoren met iemand afspreken. Dat mag ook met iemand die geen lid is van onze vereniging. Verder moet je zelf balletjes meenemen.

Let op: als je corona gerelateerde klachten heb, kom dan niet naar de zaal en laat je testen. Zorg er ook voor dat je voldoende afstand houdt tot de oudere leden en blijf op 1 tafel spelen. Het is verboden om door de zaal te rennen. Verder is de bar gesloten.

De tijden overdag waarop je kunt spelen:

Maandagmiddag 13.30 tot 16.00 uur; Dinsdagochtend van 9.30 tot 12.00 uur; Woensdagochtend van 9.30-12.00 uur; Donderdagochtend van 9.30 tot 12.00 uur; Donderdagmiddag van 13.30 tot 16.00 uur.

Wil je liever ’s avonds spelen? Je kunt komende week op dinsdag- of vrijdagavond komen spelen. Op dinsdagavond is het behoorlijk druk en kun je alleen na 20.15 uur in de Oskamzaal spelen. Op vrijdagavond is het rustig en kun je vanaf 19.30 uur komen spelen. Let op: dit geldt alleen voor de herfstvakantie!