Kom kennismaken met onze nieuwe spelers en speelsters!

Bezoek de open training op 30 augustus

In het weekend van 30 augustus is er een voorbereiding op de competitie voor de A-selectiespelers. Op vrijdagavond is er een open training. De selectiespelers trainen van 18.00 tot 19.30 uur en alle leden zijn uitgenodigd om te komen kijken hoe onze selectiespelers trainen. Ook een mooie gelegenheid om onze nieuwe spelers voor het eerst in actie te zien. Van 19.30 tot 20.00 uur is er gelegenheid om even kennis te maken en voor de liefhebbers om even te spelen tegen de selectiespelers en speelsters.

Vanaf 20.00 uur verzorgt ons fantastische barteam een gezamenlijke maaltijd voor de selectiespelers. Ook andere leden zijn welkom om mee te eten, deze avond tegen een gereduceerd tarief van 7,50 euro voor de inmiddels befaamde maaltijden.

Wil je mee eten, meld je dan van tevoren per WhatsApp of SMS aan bij Bert Olofsen (0653-250327)