Kantine weer langer open, leden zonder CTB welkom vanaf 25 februari

Op dinsdagavond 15 februari heeft er een nieuwe persconferentie met betrekking tot het coronavirus plaats gevonden. Het kabinet heeft bekend gemaakt dat de samenleving stapsgewijs weer open gaat. Stapsgewijs versoepelen Vanaf vrijdag 18 februari kan de kantine van onze sportaccommodatie open tot 01.00 uur en blijft het coronatoegangsbewijs (CTB) gelden waar het nu ook getoond moet worden.

Binnen zijn de bezoekersnorm, placering, het dragen van mondkapjes en de 1,5 meter afstandsregel niet meer verplicht. Vanaf 25 februari gelden overal de normale openingstijden en vervalt ook de CTB-plicht op plaatsen waar minder dan 500 mensen bijeen zijn. Iedereen kan weer spelen. Daarmee zijn de laatste beperkingen voor de sport van tafel en kunnen we weer volop leden op de club ontvangen. We weten dat er leden zijn die geen CTB konden of wilden laten zien, ook zij zijn nu weer welkom.