Kantine, kleedkamers, douches vanaf 5 juni weer open

Na vijf maanden sluiting gaat vanaf 5 juni onze sportkantine weer open. Deze zal op korte termijn worden heringericht. Door de nieuwe versoepelingen van het kabinet kan er tot 22 uur van de bar gebruik worden gemaakt. Ook de kleedkamers en douches worden weer toegankelijk. Je hoeft je dus vanaf 5 juni niet perse meer thuis om te kleden. Tijdens de periode dat de kleedkamers dicht waren, zijn de herendouches onder handen genomen. De loodgieter heeft een nieuwe mengkraan gemonteerd, waardoor het water nu de juiste temperatuur heeft. Verder zijn maatregelen genomen om verspreiding van de legionellabacterie tegen te gaan.

De aangekondigde versoepelingen houden ook in dat jeugdleden weer wedstrijden mogen gaan spelen. Kortom, er komt weer meer leven in de brouwerij bij onze vereniging.