Kandidaten voor de percentagebeker…

Met nog twee wedstrijden te gaan in de landelijke en nog een in de afdelingscompetitie is het de vraag wie Guusje Hendriks gaat opvolgen als houdster van de wisseltrofee “percentagebeker” bij onze vereniging.  Het wordt de persoon die in de seniorencompetitie het meeste aantal wedstrijden wint, waarbij  minstens de helft van de competitiewedstrijden gespeeld dienen te zijn.

Halverwege de competitie lanceerde we al een korte voorbeschouwing over de – serieuze – kandidaten. Het blijkt dat hier nauwelijks verandering in gekomen is.

De voorlopige ranglijst boven de 80% score ziet er als volgt uit:

Duco Lieste

100%

6e klasse en al gehuldigd (uiteraard tezamen met zijn teamgenoten Jan Hagen en Simon Klees) als kampioen. Fier aan kop in zijn (percentage)poule.
Andre Louwen

100%

Hoofdklasse (maar slechts 6 partijen gespeeld [en ….6 gewonnen]
Guusje Hendriks

95%

1e Divisie Dames. Ook zij voert de percentageranglijst aan in haar poule. Maar kan ze ook haar titel prolongeren?
Wietse van de Hoop

94%

4e Klasse. Na de laatste prognose (100%) heeft hij er 1 verloren. Blijft wel de koppositie bezetten in zijn poule.
Tycho Dekkers

93%

1e Divisie. En ook hij voert in zijn poule de percentageranglijst aan.
Ex Aequo staan met 83%
Elisa Stuveling

1e Divisie Dames
Jelle Goossens

2e Divisie Heren
Casper Veenboer

83%

1e Klasse (en met zijn teamgenoten Marnix, Tibout en Martin, kampioen geworden.
Erwin Knecht

2e klasse
Leander Korver

En op 80% staan