Jongste jeugd leert wedstrijdjes spelen in nieuwe Shot-zaal

De jongste jeugd van Hilversum speelde vlak voor de vakantie een oefenwedstrijd tegen Shot. Er kwamen van beide clubs 3 teams in actie. De meeste kinderen die meededen, hadden nog nooit een echte wedstrijd gespeeld, dus spannend was het wel. Het waren de allereerste wedstrijden na de maandenlange sluiting vanwege corona en tevens de primeur dat dat in de nieuwe Shot-zaal aan de Willaertstraat gebeurde. Shot beschikt in de nieuwe accommodatie wederom over een eigen kantine, die weliswaar kleiner is dan de vorige, maar wel uitzicht biedt op de speelzaal, die ongeveer even groot is als in het oude gebouw in de Di Lassostraat. Dat gebouw gaat tegen de vlakte om plaats te maken voor woningbouw.

Robin en Michiel, die al competitie hebben gespeeld, en nieuwkomer Sarthak wonnen hun wedstrijd met 6-1 van de Shot-jeugd. Teun en Skyler speelden voor het eerst een wedstrijd en lieten zien dat zij al mooie rally’s kunnen spelen. Ze verloren met 3-2. Ryan en Yicco wisten enkele games te winnen van hun tegenstander. De oefenwedstrijd was een mooi initiatief van Rens de Haas. Er werden al plannen gesmeed om na de zomervakantie nog een keer tegen elkaar te spelen met meer teams.

Scheidsrechter Chotto Huang houdt de kleintjes in de gaten.

Skyler Knecht staat klaar voor service-ontvangst.
Teun houdt het balletje hoog.
Jeugdige ballenraper in Shot-gelederen.