Jeugdleden kunnen vanaf zaterdag weer buitentafeltennissen

Binnen-activiteiten zijn momenteel niet mogelijk. Om jeugdleden toch met elkaar in contact te laten komen, organiseert TTV Hilversum daarom buitentafeltennis.

Dat gebeurde ook tijdens de eerste lock-down in het voorjaar. Toen werd er gespeeld op het parkeerterrein voor de ingang van het Tafeltenniscentrum. Deze activiteit was een groot succes. Dit keer worden de tafels neergezet in de partytent op het middenterrein van het Gemeentelijk Gymnasium.

Zaterdag 9 januari is de eerste meeting vanaf 10 uur. Daarna kun je wekelijks op zaterdag buiten tafeltennissen zolang de zaal nog dicht blijft. De deelnemers worden ingedeeld in kleine groepen en kunnen een uur lang tafeltennissen. Warme kleding, buitenschoenen en het meenemen van een oud(er) batje wordt aanbevolen. Aanmelden vooraf is verplicht. Dan kan bij Rens de Haas: rensttvhilversum@gmail.com.