Jeugdleden kunnen meedoen aan extra zondagtraining

Vanaf 26 januari zal er op zondagochtenden een nieuwe trainingsgroep van start gaan onder leiding van Hans den Blanken. Elk jeugdlid dat gemotiveerd is en graag extra wil trainen, is welkom. De aanvangstijd is 11:00 uur en de trainingen duren anderhalf uur.
Je hoeft je niet speciaal aan te melden voor deze groep, de enige voorwaarde die ik aan je deelname stel is dat je serieus meetraint.
Heb je daar geen zin in, dan is dat geen probleem. Je kunt ook gewoon vrij spelen op andere tafels (als die beschikbaar zijn).
Zie deze zondagtraining als een extra mogelijkheid om je niveau te verbeteren. Er is geen inschrijfgeld aan deze training verbonden.
En wil je specifiek een onderdeel van je spel oefenen dan kun je dat gerust aan mij aangeven.

Wanneer je al meedoet aan de zondagtrainingen van Frank Rengenhart, dan blijft dat natuurlijk zo. Die trainingen hebben dan voorrang.

De voorlopige data waarop ik training geef, zijn: Zondag 26 januari, zondag 9 februari, zondag 16 februari, zondag 2 maart, zondag 9 maart, zondag 30 maart en zondag 13 april (niet op zondag 20 april ivm Pasen).

Mocht er om een andere reden een keer een zondag uitvallen, dan staat er een bericht op de website.
Staat dat er niet dan kun je er vanuit gaan dat de training doorgaat.
Ik heet alle jeugdleden van harte welkom en heb er nu al zin in!

Met sportieve groet,

Hans den Blanken