Jeugd van Hilversum goed uit de startblokken

De jeugdteams van Hilversum zijn de najaarscompetitie goed gestart. Van de negen teams die in actie kwamen, wisten er vijf te winnen. Eén team speelde gelijk en er waren drie nederlagen.

Het vernieuwde Hilversum 1, een combinatieteam van Hilversum en Belcrum, verloor de openingswedstrijd van het seizoen met 6-4 van het sterke Zwolle/IJsseltop. Jongens 2 zorgde voor een verrassing door in hun eerste landelijke wedstrijd ooit direct met 10-0 te winnen van TCB uit Beuningen.

Ook Hilversum 3 had een uitstekende start in de tweede klasse. Er werd met 8-2 gewonnen van Shot 1. Ook de beide andere Hilversum-teams die tegen Shot speelden, wonnen hun wedstrijden, beide met 6-4. Opvallend was de 10-0 overwinning van Hilversum 7 op Hoogland. Hilversum 6 speelde een spannende wedstrijd tegen Rega, die eindigde in een gelijkspel. Hilversum 4 pakte 4 punten mee in het duel met Iduna, terwijl team 8, dat met invallers moest aantreden, met 8-2 verloor van Smash Woudenberg.

Op 27 september speelt de Hilversum-jeugd weer thuis. Spelers, begeleiders en ouders waren blij dat alle jeugdteams dit seizoen weer tegelijkertijd thuis spelen. Dat zorgt voor een gezellige sfeer.

Groesfoto jeugd 130914