Jeugd kan vrijspelen in Kerstvakantie

In de Kerstvakantie is er gelegenheid om vrij te spelen. Vanwege de vakantie en diverse toernooien staan er in beide zalen tafels opgesteld, bij elkaar maar liefst 22. Vrijspelen kan op de volgende dagen: Dinsdag 27 december:                 19.30 – 21.30 uur

Donderdag 29 december:           13.00 – 16.00 uur

Dinsdag 3 januari:                        19.00 – 21.30 uur

Donderdag 5 januari:                  10.00 – 15.30 uur

Het is aan te raden om vooraf met iemand af te spreken, als je wilt gaan vrijspelen.

Toernooien

Zaterdag 7 januari zijn de Clubkampioenschappen jeugd (zaal open om 9 uur, uiterlijk 9.30 uur aanwezig zijn).

Op zondag 8 januari kun je meedoen aan de Open Soester Kampioenschappen.

Je kunt je nog inschrijven op www.shot.nl. Daar vind je ook alle informatie en documenten over het toernooi.

Vervoer naar Soest en terug op eigen gelegenheid. Dit toernooi wordt niet via de club geregeld.

Op zaterdag 14 januari zijn de Afdelingkampioenschappen voor de hogere jeugd. Dit toernooi start al om 9 uur. De zaal is vanaf 8 uur open om in te spelen.

Op zaterdag 21 januari zijn de Afdelingkampioenschappen voor de lagere jeugd. Dit toernooi start ook om 9 uur. De zaal is vanaf 8 uur open om in te spelen.

Op zaterdag 28 januari gaat de Jeugdcompetitie weer beginnen (zowel landelijk als in de afdeling).

Direct na de Kerstvakantie gaan de trainingen weer van start.

Spelers van de A-groep op maandag, woensdag en donderdag krijgen van hun trainer te horen op welke dagen er wordt getraind.