Jeugd 5 verslikt zich in Over ’t Net

Jeugd 5 liet in de uitwedstrijd tegen Over ’t Net 1 kostbare punten liggen. Gelukkig voor Hilversum deed naaste concurrent Rega 4 dat ook, waardoor het ongelooflijk spannend blijft in deze derde klasse poule.

Jeugd derde klasse B:  Over ’t net 1- Hilversum 5: 7-3  Djermo 2, Brian 1, Nanda 0

Brian begon deze dag tegen Rikkert  en maakte het weer spannend door bij een stand van 2-2 met 9-11 te verliezen. Djermo verloor vervolgens tegen Tessa met 1-3 en ook Nanda kwam er niet aan te pas tegen Jona en verloor haar partij met 0-3. Ook de dubbel Brian/Nanda bleek vandaag niet succesvol en verloren wij met 1-3. Na de pauze waarin we onszelf hebben opgepept, trad Brian aan tegen Tessa. En weer wist de degelijk spelende Brian er een spannende  2-2 van te maken om vervolgens de partij  met 9-11 te verliezen.

Ook Nanda maakte er in de volgende wedstrijd een 5 setter van tegen Rikkert, maar wist ook niet tot een overwinning te komen door met 8-11 te verliezen. Dan Djermo tegen Jona. De heren hebben al heel vaak tegen elkaar gespeeld, waarbij Djermo de laatste tijd steeds wist te winnen. Zou dit dan ons 1e punt van de dag worden? Ja, dat werd het doordat Djermo met een koelbloedige 3-0 wist te winnen.

Nanda had echt haar dag niet en dat terwijl ze nog wel jarig was en verloor van Tessa met 3-0. Gelukkig sloten Brian en Djermo hun laatste wedstrijden af met 3-1 en 3-0 winst.  Enigszins teleurgesteld met deze einduitslag vertrokken wij huiswaarts. Echter, ’s avonds bleek dat ook onze concurrent Rega punten had laten liggen zodat de schade voor Hilversum beperkt bleef.

In de poule is het door deze uitslagen nu ongelooflijk spannend en kan het nog alle kanten opgaan.

Stand: Rega4: 4-24, SVE4: 4-23, Hilversum 5: 4-22, Over ’t net1: 4-21, DTV Smash 1 4-15, Almeerspin 4 4-15.