Bloemen en taart voor Jeugd 5 na 8-2 zege op Shot

Het vijfde jeugdteam van Hilversum heeft glansrijk het kampioenschap veroverd in de 4e klasse A. Neha Gupta, Elliot Mattei, Jesse Thomas en Aditya Jaksani hadden drie punten nodig in de uitwedstrijd tegen Shot. Ze wonnen ruim met 8-2.

Het kampioenschap was dik verdiend. De spelers hebben door hun goede inzet hun spelniveau flink verbeteren te verbeteren en bleken te sterk voor de concurrentie. Elliot en Neha verloren de hele competitie slechts twee wedstrijden. Maar omdat Elliot iets vaker in actie kwam, heeft hij de voorjaars percentagebeker gewonnen. De spelers, Aditya was door omstandigheden afwezig, kregen van het jeugdbestuur kampioensbloemen uitgereikt, nadat Jesse Thomas het beslissende punt had gescoord. Ook de coaches, Florian Burgerhout en Martin van Groen, deelden mee in de feestvreugde. Na afloop was er taart in de kantine van Shot.

Kampioenschap jeugd 5, 1