Jeugd 1 in halve finale: kom zaterdag als supporter naar de zaal!

Ons eerste jeugdteam heeft zich weten te plaatsen voor de halve finales van de strijd om het landskampioenschap bij de jeugd. Het gebeurt hoogst zelden dat een team van onze vereniging doordringt tot de beste vier van Nederland. Het is dus een bijzondere prestatie van het vijftal Kevin Ahlers, Israel Bartelink Groeneveld, Thomas Groot Nibbelink, Mate Molnar, en Melle Scholten.

Komende zaterdag 6 april is de eerste halve finalewedstrijd in eigen huis:

Hilversum 1 – Rijnsoever Scylla 1, aanvang 11 uur.

Kom jij ons team aanmoedigen? De spelers kunnen jouw steun heel goed gebruiken. Titelfavoriet Rijnsoever-Scylla eindigde namelijk bovenaan in de Kampioenspoule, terwijl Hilversum op onderling resultaat ietwat ongelukkig 4e werd. Bovendien wordt een schare supporters uit Katwijk verwacht in ons Tafeltenniscentrum.  Laat deze thuiswedstrijd een echte thuiswedstrijd zijn en kom naar de club!

De halve finale van het landskampioenschap gaat over twee duels. De uitwedstrijd vindt plaats op 13 april in Katwijk (aanvang 15 uur). Beide duels staan onder leiding van bondsscheidsrechters.

Een loodzware opgave dus voor ons jeugdteam om Rijnsoever-Scylla te verslaan en op die manier de finale te bereiken. Het onderlinge duel in de reguliere competitie werd met 7-3 gewonnen door de Katwijkers. Toch is Hilversum op voorhand zeker niet kansloos. Naast tafeltenniskwaliteiten beschikt ons jeugdteam over passie en mentale veerkracht, eigenschappen die in deze halve finale goed van pas komen. Hopelijk wordt het een mooie en sportieve halve finale.