Jelle Goossens gekozen tot Clublid van de maand

De redactie van ttvhilversum.nl kiest elke maand een Clublid van de maand. Jelle Goossens is de eerste voor wie deze eer is weggelegd.

Jelle werd begin jaar algemeen clubkampioen van TTV Hilversum. Die titel was illustratief voor zijn niveauverbetering het afgelopen jaar. De 25-jarige Utrechter speelde een puike competitie in de 2e divisie en schopte het tijdens de Afdelingskampioenschappen tot de halve finales. Daar komt bij dat hij door zijn attractieve spel en zijn enthousiaste uitstraling achter de tafel één van de smaakmakers is bij de landelijke wedstrijden op zaterdag. Bovendien is hij niet te beroerd zelf wat te doen voor de vereniging. Zo was hij eind vorig jaar mede-organisator van een geslaagde feestavond. Kortom, een bindende kracht binnen de vereniging. De redactie heeft Jelle als blijk van waardering benoemd tot Clublid van de maand februari. Elders op de website een vraag en antwoord-interview met het Clublid van de maand.