Interesse in tafeltennis? Je bent van harte welkom bij TTV Hilversum

Wie interesse heeft om te gaan tafeltennissen, is bij  TTV Hilversum aan het goede adres. Het maakt niet uit of je jong of oud bent, dik of dun, beginner of gevorderde. Onze vereniging heeft mogelijkheden op maat voor ieder individu. Kijk op onderstaand overzicht en kom een keer langs om kennis te  maken in het Hilversumse Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg 52 (ingang bij Gemeentelijk Gymnasium).

• Jeugd van 6 t/m 13 jaar (jongens en meisjes): Mogelijkheid tot het volgen van 4 proeflessen op maandagen van 17.00 uur tot 18.15 uur.
  • Jeugd 14 t/m 17 jaar (jongens en meisjes): Mogelijkheid tot het volgen van 4 proeflessen op maandagen van 18.30 uur tot 19.45 uur.
    Meer informatie over jeugdtafeltennis is te verkrijgen bij Herna Mol (b.mol@chello.nl)
  • Volwassenen (vanaf 18 jaar): mogelijkheid tot het volgen van 4 proeflessen op woensdagavond van 20.15 tot 21.30 uur. Tevens de mogelijkheid om op dinsdagavond vanaf 19.30 uur kennis te komen maken en een balletje te slaan.
    Meer informatie is te verkrijgen bij Tom Schimmel (tschimmel1952@kpnmail.nl)
  • Recreatief tafeltennis overdag voor ouderen:
    Kennismaken is mogelijk op maandagmiddag (13.30-16.00 uur); dinsdagmorgen (9.30-12.00 uur); woensdagmorgen (9.30-12.00 uur); donderdagmorgen (9.30-12.00 uur) en donderdagmiddag (13.30-16.00 uur).
    In de meeste groepen is iedereen welkom. De woensdagochtendgroep is alleen bedoeld voor vrouwen.
    Meer informatie is te verkrijgen bij Tom Schimmel (tschimmel1952@kpnmail.nl)
  • Kleding en batje
    Voor alle nieuwelingen geldt: het spelen in sportkleding en het dragen van binnensportschoenen is verplicht. Clubbatjes zijn beschikbaar om uit te lenen. Desgewenst kan men na het besluit om lid te worden een eigen batje aanschaffen in de Batshop in ons Tafeltenniscentrum.
    Meer informatie over aanschaf van materialen is te verkrijgen bij de beheerder van de Batshop, Eugène Staffhorst (e.staffhorst@planet.nl).
Batshop TTV hilversum
In de Batshop kun je terecht voor een goed advies over de aanschaf van tafeltennismaterialen.