Inschrijving tafeltennisfeest voor basisscholen van start

Op zondag 26 maart organiseert TTV Hilversum het Kinder Tafeltennisfeest voor basisscholen in Hilversum en Wijdemeren. Als je school niet meedoet, kun je je ook individueel inschrijven via de club.

Voor de kinderen van groep 3, 4 en 5 is er ’s ochtends een spelletjescircuit met acht verschillende onderdelen, waarbij de jonge deelnemers hun behendigheid en balvaardigheid kunnen demonstreren. In de pauze krijgen de kinderen een traktatie. Alle deelnemers ontvangen na afloop een oorkonde.

Voor de kinderen van groep 6, 7 en 8 wordt er ’s middags een tafeltennistoernooi georganiseerd. De deelnemers spelen wedstrijden tegen kinderen van hun eigen leeftijd. Spelers die al lid zijn van een tafeltennisclub, worden in een aparte poule ingedeeld.

In elke leeftijdsklasse zijn bekers en medailles te winnen. Basisscholen kunnen kinderen tot 14 maart a.s. aanmelden voor het Kinder Tafeltennisfeest. Het inschrijfgeld is 2 euro per deelnemer. Meer informatie en inschrijfformulieren zijn te verkrijgen bij: Eugène Staffhorst. E-mail: e.staffhorst@planet.nl