Inloopdag 50-plussers op donderdag 2 juni

Wie interesse heeft om overdag te tafeltennissen, is donderdag 2 juni van harte welkom in het Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg.

Tussen 10 en 12 uur en van 13.30 tot 15.30 uur kunnen niet-leden tegen een kleine vergoeding een balletje komen slaan. Voor degenen die dat willen, is een trainer aanwezig om advies te geven over spel en materiaal.
De kosten zijn 2 euro per deelnemer. TTV Hilversum biedt niet-leden maandelijks de gelegenheid om onder deskundige leiding overdag te tafeltennissen. Tafeltennis overdag richt zich vooral op senioren van 50 jaar en ouder. Wie lid wordt, kan 1 of meerdere keren per week terecht in het Tafeltenniscentrum. Meer informatie is te verkrijgen bij Eugène Staffhorst (e.staffhorst@planet.nl).

Overdag 4

Overdag 6