Illion, Srujan en Tao krijgen Najaars Percentagebekers uitgereikt

Nu de competitie ten einde is, is ook de strijd om de Percentage Wisselbeker weer beslecht. Er zijn maar liefst 4 percentagebekers in omloop: de jeugd kent een voorjaars- en een najaars-percentagebeker, net als de senioren.

De najaarsbeker 2023 bij de jeugd kwam in handen van twee aanstormende talenten: de 12-jarige Illion Zwart en de 14-jarige Srujan Abhinapu. Hun team werd zeer overtuigend kampioen in de 3e klasse jeugd. Illion en Srujan wisten beiden 21 van de 22 wedstrijden te winnen en kwamen uit op een winstpercentage van 95%, het hoogst van iedereen. Teamgenoot Sarthak Dwivedi baalde stevig. Hij verloor door zenuwen de allerlaatste wedstrijd en eindigde daardoor met 20 uit 22 als derde. Als een heel team samen de percentagebeker had gewonnen, was dat een unicum geweest in de clubhistorie.

Bij de senioren ging de Percentage Wisselbeker dit najaar naar Tao Sun. Hij won alle 10 wedstrijden in de 6e klasse duo. Alle bekerwinnaars van harte gefeliciteerd!