Honderd procent score aan prijswinnaars bij Minimeerkampen

Een honderd procent score aan prijswinnaars, dat komt zelden voor. Toch gebeurde dat zaterdag bij SVE, waar alle vier de Hilversum-deelnemers met een beker naar huis gingen bij de eerste Minimeerkampen van het seizoen 2014-2015.

Lilian Vonk, Yuraj Mangalgi en Siddarth Tapkhirwala gingen met de eerste prijs naar huis, terwijl Oliver Rowe de tweede prijs in de wacht sleepte. Niet alleen de kinderen, maar ook de ouders waren trots op deze prestatie. De Minimeerkampen zijn een toernooi voor kinderen die nog niet of nog niet zoveel wedstrijdervaring hebben opgebouwd. Het is een cyclus van zes toernooien bij diverse verenigingen. De tweede Minimeerkampen en poules voor D-kadetten zijn op zondag 9 november bij TTV Hilversum.

Prijswinnaars 280914