Hoe gaat het met…? Ad van der Vecht hoopt deze zomer weer de Mont Ventoux op te fietsen

Naam: Ad van der Vecht
Leeftijd: 65
Beroep: Gepensioneerd Publieke Omroepmedewerker, NOS, NOB en STER.
Competitieklasse: geen
Tafeltennist al 45 jaar.

Ad heeft een conditie als een paard. Hij is er altijd op dinsdagavond en speelt dan vaak vier uur achter elkaar! Hij speelt met noppen en kan daar veel mee. Hij draait er ook nog met zijn batje! Kortom een lastige speler. Een goede partner voor jeugdspelers zodat ze kunnen wennen aan materiaal en hij doet ook graag oefeningen.

• Waar heb je het meest onder te lijden tijdens de coronacrisis?
    ,,Het wegvallen van de sociale contacten, o.a. bij tafeltennis, de sportschool, familieweekends.”
  • Waar krijg je energie van in coronatijd?
    ,,Wandelen en bootcamp die de sportschool buiten organiseert in deze coronatijd.”
  • Wat heb je het meest gemist de afgelopen tijd?
    ,,Tafeltennis, concert bezoeken, buiten de deur eten, vakanties, familieweekends.”
  • Welke nieuwe hobby’s / bezigheden heb je ontdekt in de coronaperiode?
    ,,Wandelen, Bootcamp.”
  • Wat heb je je het meest aan geërgerd de afgelopen tijd?
    ,,Aan complotdenkers, Trump, corona.”
  • Wat doe je aan je conditie op peil te houden?
    ,,Wandelen, bootcamp, binnen fietsen op de interactieve trainer.”
  • Waar ben je verslaafd aan geraakt?
    ,,Aan de interactieve fietstrainer.”
  • Als er weer binnen weer getafeltennist kan worden, haal je dan direct weer je batje tevoorschijn? Of kijk je voorlopig de kat uit de boom?
    ,,Spreek meteen af met Franek en pakken de tafeltennisdraad weer op.”
  • Wat zijn de dingen waar je je het meest naar uitkijkt dit jaar?
    ,,Dat we terug kunnen naar het oude normaal, tafeltennis, vakantie, concertbezoek etc, etc”

Wat denk je van vakantie in 2021? Waar naartoe?
,,Als het mogelijk is i.v.m. corona naar Frankrijk, eerst naar de Provence de Mont Ventoux fietsen dan door naar de Pyreneeën om daar een aantal beroemde Tour de France cols zoals de Col du Tourmalet en de Col d’Aubisque te fietsen.”