Hilversums OTC-toernooi op 5 december gaat door

Ondanks verscherpte coronamaatregelen kan het OTC-toernooi op 5 december in Hilversum doorgang vinden.,
Uiteraard houden we ons strikt aan de coronamaatregelen die door de overheid zijn vastgesteld. Alle deelnemers moeten bij binnenkomst een geldig corona toegangsbewijs (CTB) of recent testbewijs tonen en 1,5 meter afstand houden. Blijf thuis en meld je af als je corona-gerelateerde klachten hebt. Het advies is geen handen te schudden, maar geef een box of een elleboog.
De kantine is gewoon open en ons barteam staat als vanouds klaar om iedereen te voorzien van de nodige hapjes en drankjes.
De aanvangstijd is 10.00 uur en de zaal gaat een uur eerder open.
Er wordt gespeeld in poules van maximaal 8 personen, tot de 11 en best of 5.
Het inschrijfgeld bedraagt € 5,50 voor niet-OTC leden en € 4,– voor OTC-leden.
Op dit moment is er nog plaats voor nieuwe inschrijvingen, dus mocht je nog leden van je club weten die mee willen doen dan kan dit nog.