Hilversum opnieuw grootste tafeltennisclub van Nederland

TTV Hilversum is tijdens het NTTB Verenigingscongres op 1 maart in Zwolle opnieuw uitgeroepen tot grootste vereniging van Nederland. Hilversum had op 1 januari 2013 295 geregistreerde leden. Het afgelopen jaar leed onze vereniging wel een licht verlies van 11 leden, waardoor het totaal tot onder de 300 zakte. Dit was echter voldoende om de nummer 2 Taverzo uit Zoetermeer voor te blijven. Hilversum-voorzitter Raymond van Putten nam onder applaus van de ongeveer 120 verenigingsbestuurders uit heel het land de bijbehorende oorkonde in ontvangst. Het was de vierde keer dat Hilversum tot winnaar werd uitgeroepen.  FvT uit Rotterdam had de grootste jeugdafdeling, gevolgd door Taverzo. Hilversum werd in deze categorie, net als vorig jaar, derde. Het bestuur hoopt dat het ledental dit jaar weer groeit tot boven de 300 leden.

Raymond neemt oorkonde in ontvangst 1-3-2014