Hilversum weer genomineerd voor verkiezing ‘grootste club’

TTV Hilversum is door de NTTB opnieuw genomineerd voor de verkiezing van grootste tafeltennisvereniging van Nederland. De bekendmaking vindt plaats op 28 februari tijdens het NTTB-Verenigingscongres.

Hilversum was in 2012 en in 2013 winnaar van de verkiezing en is dus voor 2014 wederom genomineerd. Hilversum had eind 2013 297 leden. Eind vorig jaar waren dat er 326, een groei van bijna 10 procent dus. Van de 326 leden zijn er 238 senioren: 180 mannen en 58 vrouwen. De jeugdafdeling telde eind 2014 88 leden: 66 jongens en 22 meisjes. Zowel de jeugd als de seniorenafdeling groeide het afgelopen jaar. Het bestuur van Hilversum is trots op dit resultaat. Waar veel andere verenigingen het aantal leden dus zien dalen, maakte Hilversum dus een flinke winst. Onze vereniging heeft dus goede kans om opnieuw de NTTB-oorkonde in de wacht te slepen.

Hilversum is eveneens genomineerd in de categorie Vereniging met de meeste jeugdleden. Met 88 jeugdleden behoort onze vereniging tot de top-3.  De genomineerden:

Grootste vereniging

Alexandria ’66, De Toekomst, FVT, Hilversum, Red Stars, SKF, Tafeltennis Zwolle, Taverzo, TT Nijmegen en Veldhoven

Vereniging met de meeste jeugdleden

Alexandria ’66, FVT, HBC, Hilversum, HTC, Hutaf, Red Stars, Tafeltennis Zwolle, Taverzo en VVV.

Het NTTB-Verenigingscongres vindt op 28 februari plaats in Zwolle, gelijktijdig met de Nederlandse Kampioenschappen voor A-licenties.