Hilversum met 44 teams op volle oorlogssterkte

Hilversum neemt met maar liefst 44 teams deel aan de competitie. Voor de triocompetitie senioren zijn 21 Hilversum-teams aangemeld, variërend van eredivisie tot 6e klas. Team 1 t/m 4 en dames 1 komen uit in de landelijke competitie van de NTTB, de overige teams spelen in de Afdeling Midden. Daarnaast zijn er nog 10 teams actief in de duocompetitie.

Ook bij de jeugd verschijnt Hilversum op volle oorlogssterkte achter tafel. Er nemen 13 jeugdteams deel aan de competitie. Team 1 t/m 4 zijn ingedeeld in het landelijk, meer dan ooit tevoren. Team 5 t/m 13 spelen in de Afdeling Midden. Met 44 teams heeft Hilversum de hoogste aantal deelnemers van alle tafeltennisverenigingen in Nederland. Niet heel vreemd, want Hilversum is ook de grootste vereniging van ons land.