Hilversum-lid Martin Westerbeek (59) overleden (update)

Op 59-jarige leeftijd is in zijn woonplaats Utrecht Hilversum-lid Martin Westerbeek overleden.

Martin was een trouwe bezoeker van de clubavonden. Met zijn vaste trainingspartner Ad van de Vecht was hij op dinsdagavond altijd als een van de eersten in de zaal te vinden. Vanaf 2007 kwam hij in competitieverband uit voor TTV Hilversum, afwisselend in de eerste en tweede klas. Daarvoor speelde hij bij VEV. Ook dit seizoen zou Martin weer aan de (duo)competitie deelnemen. Totdat deze zomer bij hem een ernstige ziekte werd ontdekt. Hoewel bekend was dat de ziekte ongeneeslijk was, kwam zijn overlijden in de nacht van woensdag op donderdag toch nog onverwacht.

Hilversum verliest met Martin Westerbeek een van haar trouwste actieve leden. Het bestuur van Hilversum wenst de familie van Martin veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Gelegenheid tot condoleren op dinsdag 6 oktober van 18.30 tot 19.30 uur in het Yarden Uitvaartcentrum, Floridadreef 9 in Utrecht. De afscheidsdienst zal worden gehouden op woensdag 7 oktober om 14.45 uur in aula 1 van crematorium Daelwijck, Floridadreef 7 in Utrecht. Aansluitend condoleance in de ontvangruimte van het crematorium.

Martin Westerbeek