Hilversum-jeugd wint acht bekers bij Minimeerkampen

De jeugd van Hilversum heeft zondag 29 september bij de eerste Minimeerkampen in Utrecht beslag gelegd op het grootste deel van de prijzen.

Van de 10 deelnemers gingen er 8 met een beker naar huis, wat natuurlijk een super mooi resultaat was. De jeugdleden en ouders waren na afloop dan ook trots.

De 1e prijswinnaars waren: Elliot Mattei, Maarten Kooij, Siddarth Tapkhirwala, Jari Smallenburg , Vedanth Subramanian.

De 2e prijs werd gewonnen door: Niral Gupta, Bas Laarakker en Neha Gupta (bij de kadetten).

De Hilversum-jeugd liet zien dat de training tot goede resultaten kan leiden. Er waren veel mooie en spannende partijen te zien in de zaal van SVE. Voor sommige kinderen was het hun eerste toernooi. Zoals voor Sander en Lilian Vonk. Sander werd vierde en Lilian vijfde. Ook zij hebben een goed toernooi gespeeld.

De Minimeerkampen zijn bedoeld voor jeugdspelers, die nog niet veel wedstrijdervaring hebben. Zij spelen in 6-kampen tegen elkaar. De nummers 1 en 2 van elke poule krijgen een beker.

De tweede Minimeerkampen zijn op zondag 10 november bij TTV Hilversum.

Minimeerkampen 290913