Hilversum-jeugd scoort bekers bij tweede Mini- en Midi Meerkampen

De tweede van een serie van zes Mini- en Midimeerkampen, bedoeld voor beginnende jeugdspelertjes en iets oudere jeugd op regionaal niveau, werd zondag 8 oktober in Hilversum gehouden. De toernooien zijn vooral bedoeld om jeugdleden enthousiast te maken door ze veel wedstrijden te laten spelen, met een relatief grote kans om een beker te winnen. In alle poules verdienen de twee hoogst eindigende spelers namelijk een beker. Maar liefst 70 spelers, begeleid door hun ouders en clubcoaches, kwamen in actie in het Hilversumse Tafeltenniscentrum. Hilversum was als gastvereniging met 17 spelers goed vertegenwoordigd: Gijs, Skyler, Laurens, Maaike, Roemer, Yuta, Duuk, Soham, Milan en Ronak gingen van start bij de Mini’s, Damian, Srujan, Illion, Rick, Teun, Nirvaan en Florian speelde bij de Midi’s. Sommigen hadden al eerder meegedaan aan de Meerkampen, voor anderen was het de eerste keer dat ze wedstrijden gingen spelen. Iedereen speelde met volle inzet en enthousiasme.
Diverse spelers van Hilversum vielen ook dit keer in de prijzen. Zo werden Yuta Ogabe en Soham Dixit eerste bij de Mini’s, terwijl Damian Rijners en Florian van Maanen er met de hoofdprijs vandoor gingen bij de Midi’s. Skyler Knecht en Gijs Venderbos veroverden de tweede prijs bij de Mini’s, wat ook een knappe prestatie mag worden genoemd. Datzelfde gold voor Srujan Abhinapu bij de Midi’s. Ook voor degenen die niet in de prijzen vielen, was het een leerzame ervaring.
Al met al was het dus een geslaagde dag die vlekkeloos verliep, mede dank zij de uitstekende toernooileiding die in handen was van Ralph Vermeulen en Patrick Rijners. Alle uitslagen en foto’s van het evenement kun je vinden op de website van de regio Midden (zie hieronder).