Hilversum-jeugd schrijft massaal in voor AK

Op zaterdag 9 januari en zaterdag 16 januari worden de Afdelingskampioenschappen voor de jeugd gehouden. Hilversum, dat zelf gastheer is, doet met een record aantal van 35 jeugdleden mee!

Omdat elk jeugdlid in 3 verschillende klassen speelt, worden de Hilversum-spelers bij elkaar dus meer dan 100 keer ingedeeld in enkel en dubbel. Nog nooit eerder nam een vereniging uit de afdeling Midden met zoveel jeugdleden deel aan de Afdelingkampioenschappen. Het oude record stond ook op naam van Hilversum: 28. De officiële sluitingsdatum voor inschrijving bij de AK jeugd is vandaag: maandag 7 december. De toernooicommissie heeft echter besloten de inschrijvingstermijn te verlengen tot komende donderdag, 10 december.

AK Hogere Jeugd 2015, prijswinnaars hogere jeugd

De prijswinnaars van de AK hogere jeugd van vorig jaar.