Hilversum goed vertegenwoordigd in kwartfinale NJM

In totaal tien jeugdleden van Hilversum wisten zich te plaatsen voor de landelijke kwartfinales van de Nationale Jeugdmeerkampen. Zondag 30 oktober werd de afdelingsfinale gespeeld in het Hilversumse Tafeltenniscentrum.

De jeugdleden die de kwartfinale hebben gehaald, zijn: Lars de Visser en Eric de Boer bij de Jongens Junioren; Bas Swart bij de Jongens Kadetten; Bente Beek en Yuraj Mangalgi bij de Jongens Pupillen; Yann Beek bij de Jongens Welpen. Bij de meisjes kwalificeerden Neha Gupta (Junioren), Anne en Lotte Hoogeveen (Kadetten) en Niral Gupta (Pupillen) zich voor de volgende ronde.

Naast deze tien spelers zijn 4 Hilversum-spelers met een A-licentie rechtstreeks geplaatst voor de kwartfinale: Max Koopman en Sander van Buul (Jongens Junioren), Heleen Hop (Meisjes Junioren) en Iris de Bie (Meisjes Kadetten). De landelijke kwartfinale wordt gespeeld op zondag 4 december in Almere.