Hilversum 1 krijgt herkansing: zaterdag a.s. tegen Scylla

Het eerste herenteam van Hilversum krijgt na het verlies tegen Pecos een herkansing om de eredivisie te bereiken. Komende zaterdag  is Scylla, de nummer 7 van de eredivisie, de tegenstander.

De beslissingswedstrijd wordt wederom in Roelofarendsveen gespeeld in de zaal van De Treffers, Sportpad 2. Aanvang: 14 uur..

Wint Hilversum, dan is promotie naar de hoogste klasse alsnog een feit. Bij verlies moeten Frank Rengenhart en de zijnen afwachten wat de Bondsraad in juni beslist over de nieuwe opzet van de eredivisie. Er ligt een voorstel het aantal teams uit te breiden van acht naar tien. Als dit voorstel wordt aangenomen, mag Hilversum in september alsnog van start in de eredivisie.

Het duel met Scylla wordt gespeeld volgens het eredivisiesysteem. Dit betekent dat er maximaal 7 partijen worden gespeeld en dat het team als eerste vier punten heeft, winnaar is.

Het bestuur roept supporters op om ons team, in de allerlaatste wedstrijd van het seizoen,  te steunen in de strijd om promotie.