Heren 1: zondag thuis de kraker tegen Westa

TTV Hilversum maakt zich op voor de kwartfinale van de play-offs in de eredivisie. Hilversum speelt zondag 30 maart a.s. om 13 uur thuis de kraker tegen Westa. Zaterdag spelen de overige landelijke teams thuis. De return is op zondag 13 april om 14 uur in Wessem. Het zal voor Hilversum een lastige, maar zeker niet onmogelijke opdracht zijn de halve finale te halen.  Heren 1 hield de Limburgse formatie eerder dit seizoen thuis tegen in bedwang: 3-3.

Het team van Hilversum bestaat, zoals bekend, uit Nathan van der Lee, Merijn de Bruin en Tycho Dekkers. De selectie van Westa telt vier namen: Cosmin Stan, Martijn de Vries, Boris de Vries en Qiang Liu. Het bestuur nodigt alle leden en andere supportersuit om ons eerste team zondag te komen aanmoedigen. De barcommissie zorgt voor een hapje en een drankje.

Super Saterday

Een dag eerder, zaterdag 29 maart, loopt het Tafeltenniscentrum ook weer vol, als de overige landelijke teams hun thuiswedstrijden spelen. Met spanning wordt uitgekeken naar het duel tussen Hilversum 2 en SKF 1. Jelle, Wilfred en Arnoud zullen alles op alles zetten om een goede uitslag neer te zetten. De teams in de eerste divisie A strijden in een nek-aan-nekrace om handhaving. In het team van SKF speelt o.a. ex-Nederlands kampioen en veelvoudig international Henk van Spanje.

Dames 1 strijdt voor handhaving in de eredivisie B en krijgt zaterdag Scyedam op bezoek. Na de matige prestatie tegen Fürst/Lybrae uit Heerlen (6-0 verlies) moeten er nu punten worden gepakt.

Hilversum 3, dat tot nog toe prima presteert, krijgt in de tweede divisie GTTC uit Groningen op bezoek. We zijn benieuwd of de jeugdige Ilan Meijer zijn uitstekende prestatie van vorige week (twee  winstpartijen tegen De Toekomst) een vervolg kan geven.

In de derde divisie krijgt Hilversum Scyedam 4 op bezoek. Voor team 5 en 6 staan er grote belangen op het spel.  Hilversum 5 wist vorige week knap te winnen van koploper Disnierats 2 en moet tegen Amsterdam ’78 opnieuw een overwinning uit het vuur kunnen slepen.  Hilversum 6 maakt zich op voor een pittig duel met SKF 2. Routinier Erwin Knecht werd dinsdag zelfs langdurig in de trainingszaal gesignaleerd om zich voor te bereiden op deze ontmoeting, wat dit seizoen nog niet eerder is voorgekomen.

De landelijke duels zaterdag beginnen om 16 uur. De jeugdteams van Hilversum komen zaterdag om 11 uur in actie.