Heren 1 versterkt zich met Nolan Schultz

Het eerste herenteam van Hilversum heeft zich versterkt met Nolan Schultz. De jonge speler uit Voorburg wordt gezien als één van de grootste talenten uit de huidige lichting jonge spelers.

Coach Bert Olofsen is erg enthousiast over zijn nieuwe pupil: “Ik volg Nolan al heel wat jaren. Hij speelde met Max Koopman (ex-Hilversumspeler) in een team en ik begeleidde Max toen. In 2014 werd Nolan samen met Max landskampioen bij de jeugd.”

“Nolan is een technisch begaafde speler en een echte vechter achter de tafel. Hij zal nooit opgeven en tot het uiterste gaan om een wedstrijd te winnen. Daarnaast is het een heel sociale jongen die makkelijk contact legt. Zo’n speler kunnen we goed gebruiken en ik weet zeker dat de toeschouwers hem ook warm zullen onthalen.” Nolan heeft tot voor kort bij VVV gespeeld in de eerste divisie en won daar 65 % van zijn wedstrijden. Met de sturing van ervaren spelers uit het eerste team  en de begeleiding van de coach zal Nolan zich verder kunnen ontwikkelen. oor het eerste herenteam is de doelstelling helder. Kampioen worden en promoveren naar de eredivisie. Heren 1 zal bestaan uit Martin Khatchanov, Cosmin Stan, Nolan Schultz, Wai Lung Chung en  Patrick Oeij.

‘Nolan is een echte vechter achter de tafel, hij zal nooit opgeven’.