Heren 1 speelt zaterdag beslissingsduel tegen Pecos

Het eerste herenteam van Hilversum speelt komende zaterdag, 27 april, een beslissingswedstrijd tegen de kampioen van de andere eerste divisiepoule, Pecos 1. Inzet is een plek in de eredivisie komend seizoen.

De wedstrijd wordt gespeeld in de zaal van Treffers Roelofarendsveen en begint om 18 uur. Natuurlijk hopen we dat zoveel mogelijk leden van Hilversum hun team zullen ondersteunen komende zaterdag in Roelofarendsveen. De verliezer van deze wedstrijd speelt een promotie/degradatieduel tegen de nummer 7 van de eredivisie.

Datum: zaterdag 27 april. Zaal: Treffers, Sportpad 2, Roelofarendsveen.

Speelgerechtigd voor Pecos: R. Waterreus, Tan A., A. Nader

Hilversum: M. de Bruin, F. Rengenhart, T.J. Dekkers, A. Meijer

Systeem: 1e divisie. Wedstrijd is beëindigd als de beslissing is gevallen.

Winnaar promoveert naar de eredivisie. Verliezer speelt PD wedstrijd tegen nummer 7 van de eredivisie op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag).

Ben je van plan met de auto te gaan en heb je plek over om 1 of meerdere personen mee te nemen, laat het ons weten. Wil je graag mee, maar heb je geen vervoer, dan proberen wij te regelen dat je met iemand mee kunt rijden. Stuur een mailtje naar Wim Oud (wim_oud@planet.nl) om je interesse kenbaar te maken.