Heb jij de vrijwilligersenquête al ingevuld?

Op 14 januari heeft het bestuur een mail gestuurd aan alle leden en ouders van jeugdleden in ons ledenbestand om te inventariseren hoe de behoefte aan vrijwilligers binnen de club kan passen op de interesse en deskundigheid van onze basis. Het bestuur hoopt daarbij dat er eind januari een adequate respons binnen is waar ze mee verder kan. Te meer daar ongeveer een kwart van onze leden vrouw is, maar er nog nooit een vrouw in het bestuur heeft gezeten sinds de oprichting in 2007 en ook het aantal huidige vrouwelijke vrijwilligers beperkt is, zou het goed zijn als specifiek hierin ook verandering kan komen. Natuurlijk kunnen we ook enthousiaste mannelijke vrijwilligers prima gebruiken. Interesse? In overleg wordt gekeken naar een vrijwilligersfunctie die bij jou past.

Enquête nog niet ingevuld → meteen doen!